Forum

This forum supports ongoing and diverse community input into the future of Cremorne. Whether you’re a resident, or work in Cremorne, this is a unique opportunity to shape the future of Cremorne by sharing your ideas and discussing all things Cremorne. Before contributing, please take a moment to read our community → rules.

t hij net uit de kom is gesprongen."  

RSS

caicai2017
(@caicai2017)
Eminent Member
15/05/2019 8:33 am  

Ik was nerveus, eerlijk. Mijn hart was in mijn keel voor die show. Allereerst wil ik iedereen Nike Air Force 1 Damen die op die show was mijn verontschuldigingen aanbieden voor hoe bruut het was, want het was brandend Adidas ZX 750 Mujer aan dat skatepark. De eerste rij was een van die dingen waar, toen de show bij elkaar kwam, we stukjes en Adidas Ultra Boost Donne beetjes hoorden van wie ge?nteresseerd was om te komen en hoe echt het begon te worden. Ik herinner me toen we de aanroep kregen dat Justin en Hailey waarschijnlijk zouden komen. Waarschijnlijk 15 minuten later kregen we de melding dat LeBron zeker zou komen. Iedereen was in wezen gereduceerd tot wie ze waren als kinderen. Mensen waren aan het skippen. De muziek is zojuist opgedreven. Ik zag dat Bieber na de show naar boven kwam. Wat heeft hij tegen je gezegd? Hij is zo'n goed persoon. Hij feliciteerde me met de collectie. Ik denk dat hij gehoord had dat ik net getrouwd was en dat hij me daar gewoon mee feliciteerde. Ik www.adeninavarra.es feliciteerde hem met de betrokkenheid van [zijn en Baldwin]. Voor de schaal van het moment en het feit dat Nike Roshe Run Damen LeBron bij ons was, was het een heel, heel normaal gesprek. Het was gewoon een heel cool, nuchter gesprek over het Adidas NMD Damen leven, trouwen en hoe het was, en hoe het leven er sindsdien uitzag. Het enige verschil was waarschijnlijk dat mijn hartslag waarschijnlijk 145 was. Nou, het begon natuurlijk met een aantal hoogtepunten uit de show en dingen die hij wilde, dat was geen goed idee. Ik heb in feite een deken hergebruikt - het is net een tapijt dat ik in een basketbalshort heb gedaan. Justin, hij hield van die korte broek. Ik denk niet dat hij ooit het volledig witte [Nike LeBron] -pictogram heeft gekregen. Hij wilde weten of ik op dat moment een paar met me had omdat ik denk dat hij dat wilde. Hij wilde ze meenemen en ik denk dat hij het Nike Air Huarache Damen wilde dat LeBron ze tekende. Als ik ze droeg, had ik ze letterlijk aan hem gegeven, maar ja. We hebben dat gemist. Hoe komt iemand als Whoopi Goldberg terecht op je show? Dat is een geweldige vraag. God, ik wou dat ik een antwoord had dat waarschijnlijk beter was dan het antwoord dat ik je ga geven. De waarheid is dat ik niet weet hoe. Eerlijk gezegd, ik niet. Als ik terugkijk op de foto's van die show, zijn er foto's die schokkend zijn, waar je denkt: "Ik kan niet geloven dat we dit hebben gedaan." Er staat een foto van Pete Davidson op de kom met zijn voeten naar beneden hangend met zijn shirt eraf. Je denkt zo: "Dat is een zwart-witfoto van Pete Davidson die zijn kont zweet met zijn shirt uit in een skatepark en het lijkt er letterlijk op dat hij net uit de kom is gesprongen." Dan kijk je naar de volgende foto en het is dezelfde Adidas NMD Femme deal. Je ziet de contouren en de schaduwen van het skatepark, maar het is LeBron James met zijn arm om Whoopi Nike Roshe Run Womens Goldberg heen. Je kan het niet helpen, maar glimlach gewoon en denk: "God, dit is de popcultuur." Het voelde alsof het echt verschillende muren kraakte, verschillende grenzen in cultuur. Het was iets dat echt, echt zinvol was. Je hebt Pete Davidson met zijn shirt uit, omdat je Whoopi Goldberg hebt, omdat je Ben Simmons naast Justin Bieber hebt zitten. Je hebt daar natuurlijk de koning. Je hebt LeBron James in het gebouw. Toen hij binnenkwam, vertelden verschillende mensen me dat het gewoon een collectieve zucht was omdat hij nu de kern is.

ReplyQuote
Share:
...

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!

Working

Please Login or Register